Snapchat i en kommerciel kontekst – Speciale

Tak fordi du viser interesse i mit framework!

Mange har spurgt.

‘Må jeg læse dit speciale om Snapchat i en kommerciel kontekst?’

Og ja – det må du gerne. Men først og fremmest et par ord:

Stor tak til Lasse From Jonassen, Jacob Holst Mouritzen, Nadia Zinck Thiesen, Camilla Trodyb og Mikael Bolmgreen for at stille op til interviews.

Hvis du skulle have lyst til at få det uddybet lidt, eller høre mere om specialet og Snapchat i en kommerciel kontekst, så fang mig på lars@ambivalent.dk.

Du har nu 2 muligheder:

1. Se frameworket og læse hvordan du bruger det

Du kan finde frameworket og hvordan du bruger det lige her: Snapchat for virksomheder

eller

2. Download hele specialet

 

Ps. Specialet er udarbejdet i samarbejde med Nick Peronard på uddannelsen Cand.merc(it) e-business på CBS.

Pps. Vi fik karakteren 10 i forsvaret.

Ppps. Dette er versionen uden bilag. Grunden til dette er, at der findes fortrolige oplysninger i bilagene.

Udgivet af

Lars Østergaard

Hej! Jeg arbejder til dagligt med branding og marketing. Og alt muligt andet. Jeg skriver om ting jeg har lyst til at skrive om. Ting jeg ved rigtig meget om, ting jeg ved intet om, ting der fascinerer mig - og alle mulige andre ting! Læs med hvis det er spændende, smid en kommentar hvis det lyster og send mig en mail hvis du har kritik.

En tanke om “Snapchat i en kommerciel kontekst – Speciale”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Read previous post:
Hvornår skal du poste på Facebook?

Hvornår skal man poste på Facebook? Og hvad har en hval at gøre med det? Det spørgsmål er der rigtig mange...

Close