Sommeren i København – Status og fremtid

Sommeren i København – Status og fremtid

Tid til at gøre status. Meget er sket de sidste 48 timer. Læs her hvordan det har udviklet sig.

Jeg tillader mig at gøre status.

48 timer er gået, siden jeg satte mit lille eksperiment igang. Hvis du ikke ved hvad faen jeg taler om, kan du tage et kig her: Sommeren i København.

I løbet af 18 timer opnåede jeg 4.500 deltagere og et reach på ca. 200.000. Det er relativt vildt.

Men det var kun begyndelsen. 22 timer efter begyndelsen havde eventet 10.000 deltagere og et reach på 458.000!

Men det stoppede ikke der.

Kl 20.30 (27,5 time efter start) rundede det 1.000.000 i reach (1 million!) og 21.000 deltagere.

I skrivende stund, her kl 15 – 48 timer efter start er status følgende: 45.000 deltagende og 1.900.000 i reach!

48 timer

Udover dette blogindlægget blevet delt et utal af gange på Facebook og Twitter (Af enkeltpersoner og virksomheder), samt på reddit. Samtidig har diverse medier kontaktet mig for at få lidt information om eksperimentet (Politiken skriver lidt om det her, et kort indslag hos Lorry og et meget kort interview på mx.dk), samt flere virksomheder er interesseret i at hyre mig på freelancebasis. Jeg er sågar blevet brugt i undervisningen på Københavns Universitet. Hvem havde lige troet det?

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er færdiguddannet til nytår – så det er jo en fin timing.

Jojo, fedt eksperiment, men hvad så med fremtiden?

Ja, hvad med fremtiden? Mange er selvfølgelig skeptiske, fordi jeg åbent har stået frem og fortalt om eksperimentet. Nogle føler sig snydt og taget i nummeren, andre synes det er vildt spændende og kommer med positive tilbagemeldinger (Dem er der flest af heldigvis).

Lad mig slå det fast med det samme: Jeg har ingen intentioner om at spamme med alt muligt ligegyldigt reklame.

Jeg arbejder på diverse idéer, der er langtidsholdbare – noget der giver værdi for brugeren. Hvad det så er, det må i vente lidt endnu med at se 🙂

 

1

Post a comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Read previous post:
Facebook eksperimentet – Proved!

Et reach på 200.000 mennesker på 18 timer. Jeg fortæller hvordan lige her! (Opdateret tal nederst i posten - og...

Close